25 Ekim 2014 Cumartesi

Roaccutane Kullananların Soruları

Yorumları cevaplmaya devam ediyoruz :)

nisa t. dedi ki...
Arkadaşlar biraz önce başladığım roaccutane adlı ilaç hayatımın kararsızlığı.Bi kaç doktora gidip muayene oldum ikisi de roaccutane dedi. Çok araştırdım ve yorumlarınızı okudum. Ve diyorum ki her şey beyinde bitiyor. Insanların karşılaştığı her yan etki sizde de olucak diye bir kaide yok. Tıp bunun dermanını bulmuş. Kendinizi iyi olmaya inandırın öncelikle. Allahın izniyle kurtulursunuz sivilce akne vs.den. yaşlılık ve sarkma konusunda ben bu ilaç kullanılırken yanında kullanılan kimyasallardan olabiliceğini düşünüyorum. Güneş kremine nemlendirmeye dikkat edin. Allahım herkese ilacında şifalar versin.
Öncelikle iyi dilekleriniz için tüm okuyucularımız adına teşekkürler, inşallah siz de istediğiniz sağlıklı sonuca ulaşırsınız.
İlaç ilk duyulduğundan sanırım bu şekilde kararsızlığa düşmeyen kullanıcı yoktur. Aynı şekilde ben de; doktorum ilk söylediğinde baya araştırdım ilacı, internet sitelerinden başladım yorumları okumaya. Daha sonra okulumda başkalarında görmüştüm ilacın etkilerini, onlarla konuşup bilgi almıştım.
 Her yan etki konusunda da bence doğruluk payı var. Kimisinin göz bebekleri kuruyor, kimisinin kurumuyor. Bunun gibi örnekleri mevcut. Herkesin metabolizması ve vücudunun vereceği tepki farklı olabilir, doktora danışıp ona göre çözüm aranmalı.
 Motivasyon konusuna gelince, motivasyon gerçekten büyük etken. Başka hastalıklarda bile olan bir şey bu.
 Leke kalmaması için güneş kremi kullanılmalı, kuruluktan cildi korumak içinde nemlendiricilerin etkisi büyük.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba. Ben günde 40 mg kullanıyorum. Dün akşam içmeyi unutmuştum, o yüzden bugün sabah unuttuğum ilacı da içtim. Bir seferlik olan bu durum kullanım sürecime zarar verir mi?

Bi Genc dedi ki...

Merhaba,
Doktorunuza danışmanız bu konuda daha mantıklı olacaktır.
Kullanım sürecinize zarar vermesinden ötürü, size zarar vermemesi daha önemli.