12 Ağustos 2008 Salı

Roaccutane Bloguna Sorulan Sorulara Cevaplar

Bu yazımda Roaccutane blogumuzu bitirmediğimize,kullanalara,kullanmak isteyenlere yardımcı olmak için devam edeceğimizi bildirmek amacıyla yorumları cevaplıyorum :)

İlk yorumumuz(sorumuz);

slm ben dört gündür ilacı kullanmaya başladım ama henüz dudak kuruması olmadı.Bir merak ediyorum kullananlara sormak istiyorum tüm vücuttaki cildi düzeltirken cilt altındaki yağların erimesiyle zayıflama oluyormu.İlginize tşk ederim.
Açıkçası ben zayıflama görmedim,ama yağları azalttığı bir gerçek,ilaç kulanımım boyunca kilo artışım yavaşladı,Çok sık bilgisayar başında oturup,kilo alan biriyim normalde fakat ilaç kulanımım döneminde,kilomda artış gözlemlemedim pek.

merhaba,ben bir buçuk aydır roaccutane kullanıyorum,yüzümde hala sivilceler çıkıyor,herkes eskisi gibi olmadığını söylüyor ama bana hiç geçmicekmiş gibi geliyor,nezamana kadar sivilceler çıkmaya devam eder,sivilcelerimden deil soranlardan bıktım artık?Bir de yüzdeki izler ve kırmızılıklar geçiyor mu?Sabah kalktığımda yüzümde iz görünmüyor ama akşama doğru kırmızı olarak belirginleşiyor.Allah herkese acil şifalar versin inşallah.

Merhabalar,Hiç takma,daha bir buçuk ay olmuş :D 2nci 3ncü ayda,farkı hissetmeye başlarsın.Ama yüzün iyice kurur,önceki yazılarımda bahsettiğim kremi kullanmanı öneririm.
Yüzdeki kırmızılıklar zamanla geçecek,ben de hala var,ama ilk bıraktığımdaki kadar dğeil elbette.Sürekli azalmakta.Sabah-akşam olayı bende de oluyordu.Sabah kalkıyorsunuz,aynada bakıyorsunuz,yüzünüz pırıl pırıl,ama akşama doğru kızarıklar gözüküyor.Nedenini bende tam bilmiyorum,ama canınızı sıkmamanızı öneririm,hapı bırakacağınız günü,yüzünüzdeki düzelmeyi sabırla bekleyin.İlaç kullanırken bazen sıkabiliyor insanı fakat aldığınız sonuç karşısında,değdi diyorsunuz,yüzünüz parlıyor resmen :) [Yağlanarak parlama değil,düzgünlükten parlama :) ]


Sevgili Roaccutane blogu okuyucularım,her türlü sorunuzu,merak ettiklerinizi,varsa diğer kullanıcılarla paylaşmak istediklerinizi mesajlara yorum oalrak gönderirseniz,blogumuzda yayınlayabiliriz.Maksat paylaşmak,hep beraber güzel bir cilde kavuşmak :D

İlaç biteli 2.ay 4 gün oldu.Yüzüm şu an çok güzel,çok memnunum,ilaç döneminde çektiğim dudak-cilt kuruması olayına açıkçası değdini düşünüyorum.Hepinize sağlıklı günler... :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten teşekkür ederim,beni rahatlattın,zaten tedavinin biteceği günü sabırla bekliyorum,tek tesellim o günü görmek,şimdilik bir buçuk ay oldu işte aralıkta nişanım olacak,inşallah o güne kadar geçer,en çok da bu yüzden strese giriyorum,bide sana şunu soracaktım roaccutanı her gün aynı saatte içmek önemli mi,bazı akşamlar 6 da içiyorsam bazen 7buçuk 8 gibi denk geliyor öyle içiyorum,sorun olurmu,tekrar çok teşekkür ederim.iyi günler.

Adsız dedi ki...

öncelıkle merhaba,adım dilek bende bu ilacı kullanmaya basladım ama bazı endişelerim var.45 kıloyum ve gunde toplam 30mg alıyorum ve bugun 15.gunumu doldurdum.doktor 6 aydan fazla bi süre ilacı kullanıcamı söyledi.cildim soyulmaya ve sivilcelerim geçmeye başladı.ama bişey merak ediyorum bu ilaç kesin cozüm mu ben bunu kullandıktan sonra bı daha kesınlıkle cıkmıcak mı.ya tekrar cıkarsa dıe cok korkuyorum cunkü ilac hakikaten kuvvetli bi ilaç.bu ilacı cok uzun bi süre önce kullanan ve şuan hala yuzunde bisey cıkmayan arkadaslar varsa lütfen cvp yazsınlar.lütfennnnnnnnnnnn.cvbınızı beklıyorumm.

Meltem Özbey dedi ki...

merhaba benim bugün 3.haftam,ancak roaccutane değil,zoretanin kullanıyorum aynıymış sanırım..benden hiçbir tahlil istenmedi,ilaç hakkında hiçbir bilgi verilmedi,bu yüzden oturup 3 hafta boyunca kendim araştırma yaptım,okuduğum yorumlar beni korkuttu.ama sonra herkeste aynı yan etkileri göstermeyeceğini düşünerek kendimi telkin ettim.
bu süreçte görülen tek belirti dudak kuruluğu oldu,o bile çok değil.çünkü sürekli lip stick sürüyorum,kurumasına hiç fırsat vermiyorum.
ara sıra belim ağrıyor,o zaman da dinleniyorum.
gözlerimde bazen kuruma oluyor,o zaman gözlerimi kapatıp yoran şeylerle meşgul olmuyorum.
saçlarım çok kuruduğunda,saçıma yağlarla maske yaptım,şimdi o kuruma da olmuyor.
ama benim asıl merak ettiğim şu:
yüzümde burada yazılan gibi kist şeklinde,ya da çok sayıda akne yok.hatta kabarık duran sivilce bile yok.cildim hassas olduğu için,ellemesem bile geçmeyen kızarıklıklar mevcuttu,çıkanlar hemen bu kızarıklığa dönüşüyordu,hepsi öyle kaldı.ama şimdilerde bir kaç tane çıktı.
acaba bunlar geçer mi?
ayrıca 45 kiloyum ve şimdilerde zayıfladığımı,popomun bile küçüldüğünü hissediyorum.kilo sorununa engel olmak için nasıl beslenmek gerekir?
yorumları okuduğumda rahatladım,bütün gelişimin yazılması güzel olmuş..sağlıklı zamanlar..

Unknown dedi ki...

Ben de de 1 hafta oldu yüzüm sızlıyor burnumun içi ve gözlerim kurudu dudaklarımın kenarında uçuk çıkıyor. Ve kilolu bir insanım bazı insanlar bu ilacı kullanırken kilo alıyormuş ve ben kilo almaktan korkuyorum