30 Ocak 2008 Çarşamba

Roaccutane ile 4cü ayin ilk haftasi - First week of Fourth Month with Roaccutane


Roaccutane ile 4cü ayin ilk haftasi - First week of Fourth Month with Roaccutane


Sevgili roaccutane logu okuyucularım merhaba,13 gün sonra tekrar sizlerleyim..
Bu yazımı Ankara'dan yazıyorum.Karar verebildim, Ankara'ya gittim.
Karne felan almadım,rahatım...Karne haftası hastalandım ve doktor 4 gün rapor verdi,ben de Ankaraya geldim.Karne okulda,ben burda..

Roaccutane günlüğümüzdeki önceki yazımda yorumlarınızı,görüşlerinizi yazmanıı istemiştim,yazanlar olmuş,kendilerine çok teşekkür ediyorum.Yorumlarını görünce günlüğümü okuyanların olduğunu görünce,çok mutlu oldum..

Neyse dönelim ilaça, ilaç etkisini sürdürüyor,yüzüm de iyileşmeler devam ediyor.Sivilceler yok oldu,kızarıklıkları kaldı sadece.Dudak çatlaması son hızıyla devam ediyor, pantenol sayesinde rahatım tabi..
Yüzdeki deri dökülmesine de çareyi Ankara da buldum. Teyzemin önerdiği kremi kullanıyorum yüzüm yumuşacık oldu,deri dökülmeleri bitti..
Neutrogena Body Moisturizer
 Kremin adı: Neutrogena Body Moisturizer [Daily Therapeutic Lotion]

Her vakit sürebilirsiniz,öyle yağlı gibi his bırakmıyor.Hiç bir şekilde kremden rahatsz olmuyorsunuz..
Neyse bu yazımda burada sona eriyor..Yine yorumlarnızı bekliyorum...

Bir önceki yazımın yorum kısmını artı blogun yorum kısmı olarak kabul ediyorum.Yazmak için tıklayın...

.
.
.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba ,

yaklaşık 70 gündür ilaç kullanıyorum.
bunun 60 günü roaccutane kullandım.
doktor şimdi ilacı değiştirdi zoretanin isimli ilacı verdi. roaccutane için artık reçete bırakmadıklarını söyledi. Günde 40 mg alıyorum ve 50 kiloyum.
sivilcelerimde hiç bir düzelme yok çıkmaya devam ediyorlar. ayrıca roaccutane öncesi üç ayda dışardan tedavi gördüm.şu an 25 ayşımdayım ergenliğimde çıkan bir kaç sivilce dışında yüzümde sivilce olmadı. son bir senedir bana ne oldu bir türlü anlamıyorum??:(
hiç düzelme yaşamayan arkadaşlar varmı aranızda?
teşekkür ederim.
Sibel Atakan