3 Kasım 2007 Cumartesi

Roaccutane ile 9,10,11inci Gunum - My 9,10,11th Day with Roaccutane

Roaccutane ile 9,10,11inci Gunum - My 9,10,11th Day with Roaccutane

S
evgili Roaccutane blog okurlarım,iki gündür derslerimin yoğunluğu nedeniyle blogumuza yazı yazamadım.Bugün telafi etmeye çalışacağım.Son üç günün özetini vereyim :D

9. Gün - 9th Day

9uncu gün dudak çatlamam artmaktaydı,krem sürmeme rağmen çatlıyordu ve o gün sırtımdaki ve belimdeki ağrı fazlasıyla rahatsız edici olmaya başlamıştı.Yerden birşey alacağımda eğilmek yerine dizlerimi bükerek çömelerek alıyordum.Yüzümdeki iyileşmeler devam etmekteydi.Fakat yüzümün derisi elimi sürttüğümde dökülüyordu,aynı şekilde saçlarımı oynadığımda da kafa derimin döküldüğünü görüyordum.

10. Gün - 10th Day

10uncu gün de dudak çatlaması artaak devam etti,ilaç ilerlememiş bölgelere etki ediyordu,fakat bir bölge yara oldu.Yüzümdeki iyileşme ve soyulma aynen devam etmekteydi.O günün 17:00 sularında bel ağrım had safhaya ulaştı artık çekilmez dereceye geldi,bel ağrısı yine çok sorun olmuyordu,üstteki sırt kaburgalarım daha da çok acıyordu.Önceki akşam kardeşime sırtıma masaj yaptırarak rahatlamıştım.Her neyse 17:00 sularında bu sefer babama söyledim,masaj yapmasını sırtımı ovdu ve kuluçladığımı söyledi tam 7 kere çıtladı sırtım,ama kalktığımda ağrıdan eser kalmamıştı.Sırtım belim yürüyüşüm her şeyim eskisine döndü ve mükemmel derecede rahatlamıştım.(Sağol baba :D ) Böylece bel ve sırt ağrılarına roaccutane'ın sebep olmadığınıda öğrenmiş olduk.

11.Gün - 11th Day - Today

Bugün sabah kalktığımda sırt ve bel ağrılarımın gerçekten roaccutaneden dolayı olmaıdğını gördüm,çünkü kalktığımda sırtım ağrımıyordu,fakat hasta olduğumdan dolayı aşırı halsizlik hissediyordum.Dün gece sürdüğüm dudak kremi bugün etki etmişti ve dudağımdaki çatlamalar azalmıştı.Aynaya baktığımda roaccutane sayesinde yine yüzümde düzelmeler arttı.Bugünlük bu kadar.

İşte üç günün özeti,bu hafta sınavlar nedeniyle yine yazılarım gecikebilir.Herkese iyi tatiller...

1 yorum:

SoŞi dedi ki...

11 gün önce roaccutane kullanmaya başladım.Bugün de bu blogu buldum.Bu konuda böyle bir blog açmanız çok güzel olmuş.Ben de 11 günlük etkilerini yazmak istiyorum.Benim de dudaklarımda kuruluk başladı.Ancak sivilcelerim de artış var.Doktorum ilk ay sivilcelerde artış olacağını söylemişti zaten.Bunu önlemek içinde eczaneye yaptırabileceğim bir yüz maskesi yazdı bana.O maskeyi kullanıyorum.Ancak cildim hassalaştığı için normalden daha fazla kurutuyor. Bu arada cildim, oldukça hassa.Öyle ki makyaj temizleme mendillerine bile tepki gösteriyor.