24 Ekim 2007 Çarşamba

Roaccutane ile ilk gunum - My first day with roaccutane

Roaccutane ile ilk günüm - My first day with Roaccutane

Geçen hafta doktorumun sivilce için bu ilaçı reçete etmesi ve kan tahlili istemesi sonucu açtığım bu blogdaki kendimle ilk yazı olacak bu.Dün tahlil sonuçlarını verdim günlük 40 mg Roaccutane verdi doktor.ilk 20 mg dün yuttum.Bugün Roaccutaneyle ilk günüm diyebiliriz.İlaç galiba etkisini göstermeye başladı.Ya da 4-5 gündür sürekli ilaç hakkında okuduklarım ve sivilcelerden kurtulacak olmanın verdiği heyecanla bana öyle geliyor.Sanki bugün yüzümde daha az yağlandı.Önceki günler elimi yüzümü sürttüğümde elime resmenyağ geliyordu fakat bugün öyle değil.
Bakalım hayırlısı,inşallah Roaccutane ile sivilcelerden en kısa süre içerisinde kurtulurum.Her gün gelişmeleri buraya yazmaya çalışacağım.
Ha bu arada genel de herkes ilacın yan etkilerini merak ediyor.Daha dudak çatlaması ve benzeri kuruluk dolaısıyla olan bir şey olmadı.Ama sabah biraz yorgundum,ilacın etkilerinden biri yorgunluk ama,kesin olarak ilaca bağlayamıyorum,çünkü okul dolayısıyla erken kalkıorum ondan da olabilir.

Neyse bugünlük bu kadar,yarın yeni gelişmeleri yazacağım inşallah :D

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba arkadaşlar bende roaccuntan mağduruyum.3. Ayimdayim ama yuzumde cok az bi acilma var ve lekelerim cok gelirgim bu da moralimi cok bozuyor. Kullanan arkadaşlar lütfen yazabilir mi bu ilac yuzdeki lekeleri götürüyor mu