30 Ekim 2007 Salı

Roaccutane ile 7nci Gunum - My Seventh Day with Roaccutane

Roaccutane ile 7nci Gunum - My Seventh Day with Roaccutane

Bugün yine roaccutane blogumda okurlarımla beraberim.Bugün yine etkiler artmaya başladı.Yüzüm nedense sürekli kaşınıyor,kaşıdığımdan yüzüme birşey olur diye korkuyorum,zor tutuyorum kendimi kaşımamak için.Dudaklarıma kremi sürmediğimden kurumaya hafiften başladı,dıştan görünür bir kuruma değil ama,sadece kendim hafif hissediyorum.Ayrıca bu eklem ağrımasından bahsetmiştim bir önceki yazımda,bugün yine devam etti bu.Yüzümde iyileşme olduğunu söyleyen arkadaşlarım oldu bugün,buna sevindim.Bugün yazılı vardı,belki stresten artar diye düşündüm sabah,ama stres felan olmadı :D .
Bu arada blogmuzdaki alıntı yorumlardan birinde havuçla beraber roaccutane tehlikeli yazmış,ama değilmiş.Yani öyle günlük havuç suyu içme gibi,sürekli bir alışkanlığınız yoksa havuç etki etmiyormuş.Ama böyle bir alışkanlığınız var ise roaccutane ile beraber kullanılması tavsiye edilmiyormuş.Bugünlük bu kadar,yarın yine gelişmelerle blogumdayım...

Hiç yorum yok: